Meditrope Official HGH store & Genotec Labs AAS

Discussion dans 'L'Underground des Stéroïdes' démarrée par Meditrope, 8 Janvier 2019.

Mistergym

Mistergym New Member

J’avoue Que leur temps de réponse laisse à désirer j’ai régler la commande depuis 3 jours toujours aucune nouvelles si ils ont bien reçu paiement ou non.

Power55

Power55 Active Member

C’est vrai qu’en ce moment ils sont un peu long , 15 jours que j’attend mon suivie...

Meditrope

Meditrope Active Member

[QUOTE = "Djany, post: 659864, member: 19613"] 2 days ago [/ QUOTE]

[QUOTE = "Habaddon, post: 660084, member: 18758"] It takes 24 to 72 hours to respond. If you had read the last few pages you wouldn't be complaining about not getting an answer in 2 days. [/ QUOTE]

Thanks buddy for pointing that out. Guys we do our best with the order volume we receive from UK, EU and USA. If you want the market leading legit meditrope gh straight from factory source and AAS made right here in EU with the best raws and Miglyol 840 carrier oil (I know sources who charge 5-10 eur more per vial and use cheaper carrier oil like apricot or cotton seed oil!) you got to be patient and wait. The best thing is to order in advance.

Also when guys send payment info they do not send full info. Simply saying '' I have paid '' is not enough please. How we can track a btc tran in so many payment with that? so everyone got to do their part. this waste time between going back and forth to seek confirmation. plus bros send wrong btc info or incomplete and then its going back and forth to get right info. With so many btc payments hitting our wallet from eu all for 3 kits, 4kits., 5 kits u have to send the btc amount exact or url of the tran pls.

I am requesting this humbly. help us help youselves. thank you so much

This is our auto reply, approx 3 days is the turnaround time depending how busy the store is. We always aim to do the best we can for our customers rest assured :)

thank you for your email

Please allow approx 24 -72 hours for a response, in busier times it may take a little longer. Thank you for your patience.

FYI Notice: We are accepting / shipping AAS & HGH orders to UK & EU from within Europe, all business as normal.

Please keep one single email trail for your order starting from initial inquiry to the order completion including payments, delivery, feedback / reviews or any after sale inquiries / questions you may have for us.

Best wishes

Dernière édition: 6 Novembre 2020
    Ptidej aime votre message.
    Power55

Power55 Active Member

Paiement, 24h après confirmation, 15 jours ensuite, colis. communication rapide j’ai trouvé, clair, envoie parfait. Super source, d’une simplicité.

Meditrope et Unjeune aiment cela.
    Unjeune

Unjeune Well-Known Member

La source est très bonne j’ai tourné avec leur Npp et leur testo super ressenti ;) et j’ai reçu le colis en 3 semaines donc ça dépend pas d’eux pour la livraison.

Meditrope aime votre message.
    Power55

Power55 Active Member

J’ai pris testo E, Susta, Npp, masteron P (ils m’ont envoyer du E, je viens de leur ecrire.

Unjeune aime votre message.
    Unjeune

Doucement avec leur Npp ;) j’me suis fait avoir perso avec le même dosage (d’une autre source) j’ai pas assumer au bout de 1 semaine ou 2 jsp j’ai du baisser le dosage ça tappe fort ou alors c’est moi la chochotte :p

username86 et Narco13 aiment cela.
    Power55

Power55 Active Member

Ou alors c’est de la tren lol.

Unjeune

Même la tren j’ai pas eu ça après j’etait avec 700mg/semaine que j’ai tenu 1-2 semaine et j’ai baisser à 525mg.
    J’avais commencer aussi haut car avec l’autre à 525mg aucun ressenti rien au bout de 3-4 semaine ducoup j’avais même augmenté à 700mg pour avoir un minimum d’effet

Narco13 aime votre message.
    Power55

Power55 Active Member

Il me renvoie les 3 masterons P suite à une erreur gratuitement, je n’est rien à redire de cette source. J’ai jamais eu de souci avec n’importe quelle source depuis 7 ans, mais celle ci est vraiment très professionnel !!

Meditrope, Unjeune et Narco13 aiment votre message.
    dsv

dsv Well-Known Member

Vous manquez tous un peu d'education de vous faire un petit debat/hs a propos d'une source sur le feed d'une autre....
    Y a pas de feed basic ... ou vous devenez aveugles

Serge.Nubret aime votre message.
    Balrogh

Balrogh Well-Known Member

Nouvelle commande reçus avec grand succès en 1 semaine ! HGH 15UI.

Meditrop au top comme toujours

Meditrope et Darhka aiment cela.
    Meditrope

Meditrope Active Member

[QUOTE = "Balrogh, post: 663313, member: 18583"] New order received with great success in 1 week! HGH 15UI.

Meditrop at the top as always [/ QUOTE]

Great to hear that buddy. Have a great cycle. best wishes :) merci

Balrogh aime votre message.
    Meditrope

Meditrope Active Member

Salut à tous juste pour que tout le monde sache que le dernier lot de blacktops a été mis en vente (lot n ° 88) et que toutes les précommandes ont déjà été expédiées.

Pour les nouvelles commandes, veuillez nous envoyer un courriel à l'adresse e-mail officielle de l'usine uniquement ...

info@meditrope.co.uk

www.meditrope.co.uk

* LES NOIRS SONT DE RETOUR EN STOCK - VENDRE RAPIDEMENT *

Pour notre liste de prix AAS / Commande demande:

genoteclabs@pm.me

Merci beaucoup

Balrogh aime votre message.
    Meditrope

Meditrope Active Member

Hi all just to let everyone know latest batch of blacktops have landed for sale (Batch No #88) and all pre- orders have been shipped out already.

For new orders pls email us on factory official email address only...

info@meditrope.co.uk

www.meditrope.co.uk

*BLACKS ARE BACK IN STOCK - SELLING FAST*

For our AAS price list/Ordering enquires:

genoteclabs@pm.me

Thank you very much

Habaddon

Habaddon Well-Known Member

Hey ici !
    Reçu ma dernière commande, pile en 15 jours.
    Une simple susta/deca.
    Il a rajouté un susta en plus cadeau :)

Toujours au top.

Meditrope, Balrogh et Freezer aiment votre message.
    Meditrope

Meditrope Active Member

[QUOTE = "Habaddon, post: 668460, member: 18758"] Hey here!
    Received my last order, pile in 15 days.
    A simple susta / deca.
    He added a susta in addition to gift :)

Always on top. [/ QUOTE]

Appreciate your custom and feedback buddy. Have a great cycle. Looking epic :)

Meditrope

Meditrope Active Member

Blacktops are in stock friends ready for delivery. Considering Xmas cut off time its advisable to order in advance. Also we are still taking orders for AAS for Europe. Thanks

Meditrope

Meditrope Active Member

Les Blacktops sont en stock, prêts à être livrés. Compte tenu de l'heure limite de Noël, il est conseillé de commander à l'avance. De plus, nous prenons toujours des commandes pour AAS pour l'Europe. Merci

Unjeune

Hi buddy,

what time for delivery AAS with covid now ?

© 1997–2015 MESO-Rx. Tous droits réservés. Avis de non-responsabilite.