gh..... muscle booster

Dingue , j' interviendrai que rarement, trop de postes ou ça clash pour « rien».

Mais clasher @Muscle Booster pour ç' anglais..... vraiment vous vous rendez compte que vous avez des sources qui sont vraiment pas mal sur ce fofo.....o_O..

Dingue , j' interviendrai que rarement, trop de postes ou ça clash pour « rien».

Mais clasher @Muscle Booster pour ç' anglais..... vraiment vous vous rendez compte que vous avez des sources qui sont vraiment pas mal sur ce fofo.....o_O..

Don't understand what you are talking about! You can speak in Russian if you can :) I don't oblige anyone here to speak in English besides those who are talking to ME!

Dernière édition:
Don't understand what you are talking about! You can speak in Russian if you can :) I don't oblige anyone here to speak in English besides those who are talking to ME!

I said :« I do minder comment in the post, generaly. Because more clash for no think. And I support you, because my english is bad, but clash a member for is language.... I think, we have more noobs on the forum....

Peace.

I said :« I do minder comment in the post, generaly. Because more clash for no think. And I support you, because my english is bad, but clash a member for is language.... I think, we have more noobs on the forum....

Peace.

Thank you for explaining to me what you meant and for supporting me.
I am not from the UK or USA, so English is not my language! But English is the language of worldwide communication. That's it. All of the buyers from Meso RX France can speak english. I can tell you this for sure. So, this is not a problem. The problem is when some members here start to turn this into a problem and direct it against me.

Merci de m'expliquer ce que vous vouliez dire et de me soutenir.
Je ne suis pas du Royaume-Uni ou des Etats-Unis, donc l'anglais n'est pas ma langue! Mais l'anglais est la langue de la communication mondiale. C'est tout. Tous les acheteurs de Meso RX France peuvent parler anglais. Je peux vous le dire avec certitude. Donc, ce n'est pas un problème. Le problème, c'est que certains Meso-RX France members commencent à transformer cela en problème et le dirigent contre moi.

Publicité Stéroïdes