ANABOLIC NINJA

Hi, problem with e-mail solved
yes, new site is dmx-labs.com
mass mail shipped
problem with nicknames/names at reviews will be solved immediately
deeply sorry for this! stupid system:(

Bonjour à tous, en espérant que tout le monde se porte bien et que votre fin d’année se déroule au mieux avec la situation actuelle.
J’aimerai savoir si les commandes effectuées juste avant la fermeture du site ont été prise en compte.
Merci

@anabolex.fr I just sent you en email on Sunday reffering to the error I had with last order. Missing 3 boxes I dont know how to join you otherwise so I contact you from here. Can you please answer ?
Thanks

Toujours aucune réponse après 3 mails envoyés.
Dommage ca faisait des années que je commandais, ca faisait parti de mes sources fiables bah c'est fini. A moins qu'il se réveille à un moment donné ? Je sais pas.
Je m'assois sur 3 boites de t3, cadeau.

mail is not working, site is not working. write another 3 e-mails, I cant read it.
we have new site dmx-labs.com, new e-mail

Hi anabolex.
Tracking status is frozen on my order N9UN01500. First time i see that. You have trouble with your post country?

Les gars, on est en période de covid 19, de black friday et fêtes de Noël...
Rien que pour un Colissimo France c'est double délais maintenant.

Ça sert a rien d'harceler les sources.

Hi, site is working again, e-mail is working too. From Monday we are closed til whole December, if you need something urgently,you must order today or tomorrow. Black Friday prices still active. hope 2021 will be much better and normal... wish you Merry Xmas and all the best to 2021:)

Idem le mail ne marche pas j ai besoin d avoir mon numero de suivi c est la 1 ere fois que je le recois pas direct sans Demande.

Publicité Stéroïdes