COVID-19 Vaccines
Vaccines are seen as one of the best ways to stop COVID-19. Learn more about the types of vaccines, including the newly approved Novavax.
www.webmd.com
Hospitalization rates confirm COVID vaccines' benefits
This article was originally published in the Montreal Gazette In recent days, I’ve been getting some questions about something in the daily COVID-19 announcements that has many people worried. It would seem as if the number of vaccinated people getting hospitalized is going up and that they make...
www.mcgill.ca
Illinois Hospitals 'Completely Overwhelmed' By Unvaccinated COVID-19 Patients, Officials Say
CHICAGO — Hospitals are overwhelmed and understaffed, and health care workers are desperately burned out, state officials and hospital executives said
blockclubchicago.org
Ok on va pas revenir sur le pourquoi du comment les vaccins ont été mis si rapidement sur le marché, je pense qu'on a fait le tour. On passe à une autre chanson svp.
Pour les effets secondaires je suis désolé pour ceux qui sont si malchanceux, en effet autant chez moi et mes proches que chez toutes mes connaissances ça s'est résumé à douleur au point d'injection, quelques-uns se sont sentis moches quelques jours, et retards de règles pour quelques-unes (revenu à la normale pour toutes). Donc tous les effets secondaires prévus et connus.
À lire certains on dirait que toute la famille a été décimée par le vaccin, c'est bien sûr triste mais statistiquement c'est possible, mais rare. À date les avantages des vaccins dépassent largement les inconvénients.