gh..... muscle booster

HI EVERYONE!


IF YOU WANT TO TALK RUBBISH ABOUT MY KEFEI HGH, THEN GO TO SOME OTHER PLACE, NOT HERE ON MY FORUM! OK? I AM PAYING A LOT OF MONEY TO BE A SOURCE HERE, SO IF YOU WANT TO TALK SHIT, I WILL TALK SHIT ABOUT YOU!

YOU CAN TALK ON MY FORUM ABOUT MY KEFEI OR OTHER OF MY HGH BRANDS IN A WAY THAT IS SUITABLE FOR A SMART PERSON, NOT IN A WAY THAT IS CONNECTED WITH BAD PEOPLE AND SHIT TALKING PEOPLE!
 
HOW YOU DEFEND? BY CALLING IT A SHIT???? THIS IS YOUR DEFENCE:


Dity
Well-Known Member

Darhka said: ↑

Bah à ton avis de la kefei c'est toi qui en parlé.

au vu des resultat je pense pas ke se soit de la merde

You made a bad translation !! I say that the hfe kefei is NOT crap
 
I want to offer to the attention of everyone here a new Chinese pharm grade HGH brand called Genheal. the test result is 30 ng/mL. If you are interested, please email me so I can send you the test result and the price. Thank you.
 
@Muscle Booster I was just saying that the kefei I took home was not very good this is my opinion... and that I repeat more never let it be at home or elsewhere, yet the genova was right at the time, testo E is superb. I would never say false things about you ;)
 
@Muscle Booster je te prie s'il te plait de ne pas insulter les membres, les membres ont le droit de donner leur avis que ce soit positif ou negatif contre toi. si tu n'est pas d'accord tu peux prouver avec tes test que ta gh est de qualité mais s'il te plait reste dans le respect surtout qu'il ne ta pas manquer de respect. si ont commence a s'insulter on ne va jamais finir merci ;)
c'est pas tres cool pour nous de toujours ce faire allumer des qu'on dit quelque chose surtout que pour une fois le pauvre il a rien dit lool :)
 
je viens de lire un peu et muscle booster à complètement craqué, il parle pas français et réagis donc à quelque chose qu'il n'a pas compris et qu'il n'a pas pris la peine de traduire.

Il tiens des propos antisémites et insultes les gens, hurle sur un de ses pots ( majuscules = hurler sur un forum) et y-a que moi et yorka que ça choque ????

sous prétexte que mossieur paye pour être ici il ne faut pas critiquer et fermer sa gueule ????

Nan mais je rêve là.
 

Publicité Stéroïdes

Haut