Humungus
Well-Known Member
parfois c'est plus facile de recevoir des stéros que des chaussures de contrefaçonAh tu vois je t’avais dit![]()
parfois c'est plus facile de recevoir des stéros que des chaussures de contrefaçonAh tu vois je t’avais dit![]()
Hi Hi Hi, we are glad to announce the promo, which many of you asked for. Only within 2 days on 31st of October and on 1st of November we activate crazy Halloween promotion
Conditions:
for orders over $100 - $ 35 bonus
for orders over $200 - $90 bonus
for orders over $300 - $200 bonus
for orders over $500 - $400 bonus
for orders over 700 - $700 bonus!!!
These limits imply products total before shipping. For example: if you want to get freebies worth $200 you need to put into shopping cart products for the value of at least $300. 20$ shipping cost is not included into this value.
No promo code is needed. All you need is to put items you need into the shopping cart, fill the delivery info; at the next page, before you checkout, you will see a page offering freebies worth the value mentioned above! You can pick up any freebies within this value except Pharmatropin (HGH). However, if you need HGH, you can chose it as a main product and chose other products as free bonuses.
Oui, c est tentant.
Ce dont j ai besoin, il n en ont pas. J ai déjà une grande partie des vials pour ma cure 2018= 20 ampoules primo 100 pharmacom, 30 ampoules test E 250 pharmacom, 4 vials primo 100 sis labs, 4 vials primo 100 pharmacom en attente et 1 Vial test E 300 en attente.
Donc, je suis deg de pas pouvoir en profiter.
Ah oui quand même. Ils améliorent leur délai d expédition .
On croise les doigts potoWait & see... J'ai contacté la source pour leur exposer le problème, je verrai bien leur réponse.
Désolé Arkantos. Vive l écriture via smartphoneArnantis > ça leur arrive souvent de faire des petits kdos.
Cest bon ça! décidément plus de peur que de mal pour nous potoColis reçu aujourd’hui !![]()