Humungus
Well-Known Member
parfois c'est plus facile de recevoir des stéros que des chaussures de contrefaçonAh tu vois je t’avais dit
parfois c'est plus facile de recevoir des stéros que des chaussures de contrefaçonAh tu vois je t’avais dit
Hi Hi Hi, we are glad to announce the promo, which many of you asked for. Only within 2 days on 31st of October and on 1st of November we activate crazy Halloween promotion
Conditions:
for orders over $100 - $ 35 bonus
for orders over $200 - $90 bonus
for orders over $300 - $200 bonus
for orders over $500 - $400 bonus
for orders over 700 - $700 bonus!!!
These limits imply products total before shipping. For example: if you want to get freebies worth $200 you need to put into shopping cart products for the value of at least $300. 20$ shipping cost is not included into this value.
No promo code is needed. All you need is to put items you need into the shopping cart, fill the delivery info; at the next page, before you checkout, you will see a page offering freebies worth the value mentioned above! You can pick up any freebies within this value except Pharmatropin (HGH). However, if you need HGH, you can chose it as a main product and chose other products as free bonuses.
Oui, c est tentant.
Ce dont j ai besoin, il n en ont pas. J ai déjà une grande partie des vials pour ma cure 2018= 20 ampoules primo 100 pharmacom, 30 ampoules test E 250 pharmacom, 4 vials primo 100 sis labs, 4 vials primo 100 pharmacom en attente et 1 Vial test E 300 en attente.
Donc, je suis deg de pas pouvoir en profiter.
Ah oui quand même. Ils améliorent leur délai d expédition .
On croise les doigts potoWait & see... J'ai contacté la source pour leur exposer le problème, je verrai bien leur réponse.
Désolé Arkantos. Vive l écriture via smartphoneArnantis > ça leur arrive souvent de faire des petits kdos.
Cest bon ça! décidément plus de peur que de mal pour nous potoColis reçu aujourd’hui !