www.meditrope.com ™ Official HGH/ GH Worldwide Store & Genotec Laboratories © AAS Made in EU Since 2010

@Maxh salut , 7a12jours ces chez toi,, tu peu y aller les yeux fermer meditrope est l'une des best hgh et commander en même temps les AAs genotec qui sont très bon aussi..
 
Salut à tous,
A 6UI depuis 2 semaines, pas mal de rétention d’eau, fourmillements dans les mains, douleurs articulaires, moins bonne pêche qu’a 4UI. Du coup je ne sais pas trop si ça vaut le coup d’augmenter les doses (si on ne cherche pas forcément à exploser l’IGF). Cependant cette grosse rétention m’est bénéfique pour des ptites blessures que je trainais.
 
Bizarre ça comme réactions ?! Douleurs articulaire en plus moyen :s en 2 semaines ton corps aurait dû s'habituer en plus :/
 
A 6ui des le début avec de la meditrope ces un peu haut en dosage, ces a partir de 3semaines que je ressent moin les ES, mais entre 3et4ui jours, courage ça va aller et ta du bon Matos @Steve07
 
A 6ui des le début avec de la meditrope ces un peu haut en dosage, ces a partir de 3semaines que je ressent moin les ES, mais entre 3et4ui jours, courage ça va aller et ta du bon Matos @Steve07
Perso des que j'aurais reçu
Je vais commencer a 2ui pendant 2 semaine
Ensuite 3 ui pendant 2 semaine
Pour aller a 4ui
Sa sera mon dosage de base
Si je cure je serais a 6ui
 
Franchement jamais avant une source m'a envoyé ma commande avant de recevoir le payement"30commandes 10sources ",, mais @Meditrope oui, j'ai tarder à faire le payement et le receveur n'était plus bon, donc payement bloquer ect.., @Meditrope ma quand même envoyer ma commande mauvetop deca et testo genotec et le numéro de suivi, mon anniversaire sera sympa, je pense que je serai client pour longtemps, merci meditrope
 
[QUOTE = "Steve07, post: 499984, member: 17460"] Hi everyone,
A 6UI for 2 weeks, a lot of water retention, tingling in the hands, joint pain, less good fishing than 4UI. So I'm not sure if it's worth it to increase the doses (if we do not necessarily try to explode the IGF). However this big retention benefits me for small injuries that I dragged. [/ QUOTE]

[QUOTE = "username86, post: 500302, member: 9816"] Bizarre that like reactions ?! Joint pain in more medium: s in 2 weeks your body should have become accustomed more: / [/ QUOTE]


It's not odd at all buddy. GH works differently. A LOT depends on your natural GH pulse some people are too low and they take little and it just bring their level up to certain level some naturally have a high pulse so these people can get away with less GH.

Also side effects are another aspect of it.

I know who can only handle 2 ius a day !!! that's it 2-4 iu of meditrope and they feel sleepy all day can't work . Then I also have people who run 6 iu fasted and 6 iu pre workout or 6 iu before bed and they are just fine.

some people get carpel tunnel do bad at 5 iu they can't hold a pen !

some people say they sleep 5 hours and it feels they have slept 15 hours

caffeine pills to keep alert at work

so u can see it's very different individual to individual.

Personally I have ran 20 iu a day. I do not get carpel tunnel syndrome goal I get real de Quervain syndrome in my left thumb. I received so good. I can kill myself in the gym and not feel sore. I hold intra cellular fluid make me look full, round and 3D.

I have to wear a splint at night to sleep or my left thumb wants to kill me in the morning when I wake up.

These were my wild days and they are behind me. I am old man now so just 5-8 iu a day max lol

Also let's not forget blacktops packs a punch of Mike Tyson + Mohammed Ali put together ! So it can knock u off lol . A lot of people say I want to run 10 IU a day but by the time they reach to 6-8 ius they can't handle it as sides are too much for some not all. Meditrope is really the king of growth hormone .. there is nothing like that on the market. I know my competition and I know what they sell and how good their GH is and I have nothing to worry about there ;): D

Key is take it sloooow gauge side effects and if you can handle it then raise your dose. be smart about it.

some can tolerate high dose not eveeyeve can

same way some can run 500 mg of tren a week and some do 200 mg and they turn into serial killers : D
 
[QUOTE = "CoD3rZ, post: 499799, member: 17687"] 5 working days for me [/ QUOTE]

you got it buddy. Thanks for your custom.

BTC is always going to be quicker so if you have not opened a BTC wallet it's time u do it. safe secure anonymous way to pay

does anyone need help with BTC and setting up a wallet?

I have a document which I can post here.

let me know guys. Thanks Merci
 
Le montant minimum peut être en dessous de 170€ pour les aas ?

this is our minimum order value buddy thanks

**Minimum Order €170/£150 plus shipping charge**





**Minimum Order €170/£150 plus shipping charge**




**Minimum Order €170/£150 plus shipping charge**
 
A 6ui des le début avec de la meditrope ces un peu haut en dosage, ces a partir de 3semaines que je ressent moin les ES, mais entre 3et4ui jours, courage ça va aller et ta du bon Matos @Steve07

J’étais à 4 UI depuis déjà 6 semaines avant de passer à 6. Bon après je redescend volontiers à 4 UI qui me donnaient déjà de très bon résultats. A partir de demain je commence 100 mcg de T4 pour 1 mois.
En tout cas cette cure de GH combiné à mon jeune intermittent (donc 1 jour entier à 24h de jeune) m’a donné de très très bon résultats autant en pdm que perte de Bf.
 

Publicité Stéroïdes

Haut