www.meditrope.com ™ Official HGH/ GH Worldwide Store & Genotec Laboratories © AAS Made in EU Since 2010

[QUOTE = "Kayzer88, post: 488753, member: 15046"] Welcome to you on our forum, look forward to seeing the first feedback on your gh.

Do you make peptides, sarms or others? Or only gh and stero? [/ QUOTE]

No sir no sarms and peptides sorry. We are Meditrope factory so only GH. Yes Genotec labs do indeed offer AAS made in Europe in a pharma grade lab setup where we use the same hardware equipment's and manufacturing methods used by licenced pharma companies. Please email us for a price list. merci
 
[QUOTE = "Darhka, post: 489015, member: 12585"] [USER = 17462] @Meditrope [/ USER] Your blacktop is dosed at exactly how much and your purpletop (purple) Thanks [/ QUOTE]

bro kindly shoot us an email and we will send u our price list. merci

info@meditrope.co.uk
 
[QUOTE = "kalimero, post: 488659, member: 27"] Welcome here [/ QUOTE]

Thank you sir. We appreciate the warm welcome by your board :)

I hope you, Viper and the good members of this board here dont mind me if I write my replies in English at times. I am finding myself using google translate a bit! haha
 
[QUOTE = "Viper, post: 488495, member: 13304"] Welcome to the forum [USER = 17462] [USER = 17462] @Meditrope [/ USER] [/ USER];
Peter informed us, no problem ;)[/ QUOTE]
many thanks Viper. appreciate your assistance with everything. merci :)
 
[QUOTE = "thom, post: 488751, member: 12520"] So how do I contact them? [/ QUOTE]
email us please bro merci. email addresses are in this thread. thanks
 
Chers membres, je tiens à vous informer que toutes les demandes de tarifs reçues par notre boîte aux lettres ont été traitées. Aucun n'est en attente pour le moment. Si, pour une raison quelconque, vous n'avez toujours pas de liste de prix et que vous nous avez manqué, veuillez nous contacter par e-mail et nous vous contacterons dès que possible. Merci
 
Ca à l'air propre comme labo au vu de la petite vidéo.
Les prix des huiles sont vraiment bien placés, on passe du simple au double par rapport aux autres.
 
J'ai eus la liste, j'espère qu'ils vont continuer sur ces tariffs pour les petits budget, après fait voir les effets ...
 
Ils utilisent une huile qui coûte un certain prix. Ça ne prouve rien, mais ça montre un minimum leurs implication dans leurs boulot .
Cette huile tu peux l'aspirer avec une seringue a insu, pour te donner un exemple .

Non, moi je suis satisfait de l'arriver d'une source comme eux, qui vont mettre un grand coup de savate aux autres pour les faire bouger.
Et là, c'est le client qui va y gagner.
 
Jsuis assez d’accord quand je vois une Testo E 10ml qualité normal voir limite pour 55-65€ Alors que la matière première n’est que nos voisins asiats et
Bref content aussi que des nouveaux labos apparaissent espérons que tout suive ;)
 

Publicité Stéroïdes

Haut